Jeg vil gøre et foredrag i morgen om mellemledere topkvalitet. Her er seks af de punkter, jeg vil ekspandere på - fortæl mig hvad du synes:
Samlet forudsætning: Ledere er vores motorer, der bliver intentioner (mission, strategier, mål) i resultater og i results.It aldrig har været sværere at være en mellemleder, og vi har brug for stor mellemledere mere end nogensinde (vi behøver ikke at ringe det det, men vi har brug for det arbejde mucking om kernen, hvor processer, mennesker og planer skærer og undertiden kollidere).
1. Lad os omformulere mellemledere. Det er den bedste og mest udfordrende job til rådighed! Hvis du vil have maksimal effekt, være en mellemleder. Hvis du gør det vil kræve, at du ser dysfunktion som en del af din grund til at være (og ikke bliver offer for det).
2. Store ledere gør, hvad andre ikke eller vil ikke. Hvor hurtigt og smidigt motoren kører afhænger bevidst og proaktiv valg, du foretager hver dag, mange gange om dagen. Store ledere tilgang og blast væk barrierer. De har samtaler andre er sat ud, og at de ikke lader travle arbejde kommer i vejen for virkelig vigtige opgaver.
3. Management er en social handling. Samtaler er din valuta til at generere høj kvalitet og bringe det bedste frem i andre. Erodere relationer, undergrave resultater.
4. Lad os omformulere resultatorientering, også. Vi kan sandsynligvis enige om, at der skal resultatorienteret er at køre for at opnå resultater. Nogle af os, dog muligvis et nyt paradigme, hvornår bedre at beskrive ledelsesmæssige aktiviteter, som de fleste virkning resultater (jeg har set, hvordan mange organisationer definerer resultatorientering og jeg invitere dine til at genoverveje din definition). Tænk iboende, tænk inspiration, tænker forbindelsen, og derefter definere den igen. Hvad ledelsesmæssige aktiviteter størst virkning resultater?
5. Hvis du ønsker at opbygge forretning, opbygge talent og partnerskaber. Selling - til interne eller eksterne kunder - er ofte en push proces, men den mest effektive måde at udvide dine muligheder og konsekvenser er ved at skabe træk. Træk er stickier.This gælder for interne og eksterne influencers.
6. Tiden er kostbar og dyrt. Hver samtale, hvert møde, hver IM, og hver e-mail er potentiale til at engagere sig, vække, oplive og forklare. Hvis du så en ticker spinning og viser den stigende omkostninger til tidsforbrug, ville du ændre, hvordan du har brugt det? Dette er ikke en opfordring til at stoppe med at vise op på møder eller holde op med at reagere på e-mails, BTW, stor samtaler er værd deres minutter brugt i guld. Selv pause værelse drilleri kan være en stor anvendelse af tid (bedre end mange ansatte møder!). Relationer = resultater.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar